Sporty Magazine official website | Members area : Register | Sign in

Muroya Rus Guzel

Share this history on :
Muro'nun Rus güzeli AKP'li Eva

'Nalet Olsun İçimdeki İnsan Sevgisi' adlı filmde Muro'nun rol arkadaşı sarışın bomba...

Yönetmenliğini Zübeyr Şaşmaz’ın üstlendiği, senaryosunu Raci Şaşmaz, Bahadır Özdener ve Cüneyt Aysan’ın yazdığı “Muro-Nalet Olsun İçimdeki İnsan Sevgisine” filminin oyuncuları arasında Eva Maya da katıldı.

Filmde Natali adlı bir Rus güzelini canlandıran ünlü manken, "Ses getireceği kesin olan bir projede yer almak beni inanılmaz mutlu ediyor" diyor.


"AKP'Yİ BEĞENİYORUM"
Altı yıldır Türkiye'de yaşayan Maya, önce müslüman olmuş ve adını da Emel Eva Maya olarak değiştirmişti. 'Türkiye doğruları en kolay bulacağım yer şükürler olsun ki İslamı buldum.' diyen Maya, namaz kılmaya ve oruç tutmaya başladığını açıklamıştı. "AKP'yi çok beğeniyorum. Ben de bu ülkede oy kullanabilcek bir vatandaşım" diyerek AKP Gençlik Kolları'na üye olmak isteyen Maya'nın talebi parti tarafından reddedilmişti. Macar güzel, üyelik talebinin reddedilmesinin ardından başka bir partide siyaset yapmayı düüşünüp düşünmeyeceği sorulduğunda ise "Artık asla siyasete girmem" cevabını vermişti.
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...